English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

20 Nisan 2011 Çarşamba

OKUL SORGULAMA


    Milli Eğitim Bakanlığı - MEB'in resmi internet sitesindeki "Okul Sorgulama" sayfası yoluyla, Türkiye'deki tüm okullar için "Okul Sorgulaması" yapabilirsiniz. Okul sorgulamasını; "Adalet Meslek Lisesi Akşam Sanat Okulu, Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Anadolu İmam Hatip Lisesi, Anadolu Lisesi, Anadolu Meslek Lisesi (Erkek Teknik), Anadolu Meslek Lisesi (Kız Teknik), Anadolu Otelcilik ve Turizm Mes. Lisesi, Anadolu Öğretmen Lisesi, Anadolu Teknik Lisesi, Anadolu Ticaret Meslek Lisesi, Anaokulu (Okul Öncesi Eğit. Gen. Müd.), Çok Programlı Lise (Er.Tek. Öğ. Gn. M), Çok Programlı Lise (Kız Tek. Öğ. Gn. M), Çok Programlı Lise (Tic. Tur. Öğ. Gn. M), Eğitilebilir Zihinsel Engelliler(İlköğretim Okulu), Eğitilebilir Zihinsel Engelliler(İş Okulu-Meslek Lisesi), Endüstri Meslek Lisesi, Fen Lisesi, Halk Eğitim Merkezi, İlköğretim Okulu, İlköğretim Okulu (Görme Engelliler), İlköğretim Okulu (İşitme Engelliler), İlköğretim Okulu (Ortopedik Engelliler), İmam Hatip Lisesi , Kız Meslek Lisesi , Lise, Meslek Lisesi (Kız. Tek. Öğ. Gn. Md.), Meslek Lisesi(İşitme Engelliler), Mesleki Eğitim Merkezi, Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (ETOGM), Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (KTOGM), Otistik Çocuklar (Eğitim Merkezi-İlköğretim), Öğretilebilir Zihinsel Engelliler (Eğitim Uygulama Okulu-İlköğretim), Öğretmen Evi, Öğretmen Lokali, Pratik Kız Sanat Okulu, Rehberlik ve Araştırma Merkezi, Sağlık Meslek Lisesi (MEB'e bağlı), Sosyal Bilimler Lisesi, Spor Lisesi, Ticaret Meslek Lisesi, Türk Anadolu Lisesi (Yurt Dışı), Üstün veya Özel Yetenekliler Yatılı İlköğretim Bölge Okulu, Özel İlköğretim Okulları, Özel Fen Liseleri, Özel Liseler, Kreşler" kategorilerinde yapabilirsiniz. İllere ve ilçelere göre okul sorgulaması da yapabilirsiniz. Okul sorgulaması için yukarıdaki linke tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder