English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Tuba Büyüküstün'ün saç bakım sırları

Pantene’in marka elçisi başarılı oyuncu Tuba Büyüküstün, saçlarını sağlıklı ve güçlü tutmak için neler yaptığını anlattı.

TUBA BÜYÜKÜSTÜN’ÜN SAÇ BAKIM RİTÜELİ
Pantene Doğal Sentez Serisi, saçlarımıza da cildimize baktığımız gibi bakmamız gerektiğini öğretti bana. Bu dört adımlık bakım artık benim saç bakım ritüelim oldu.

Eskiden annelerimizin saatler süren saç bakım ritüelleri vardı. Ancak bu yoğun tempoda benim bunlara ayıracak vaktim yok. Pantene Doğal Sentez Serisi saç bakımım için bana pratik bir çözüm sunuyor. Şampuanla temizliyorum, saç kremiyle nemlendiriyorum, maskeyle onarıyorum ve serumla saçlarımı gün boyu koruyorum. Bu 4 adımlı bakım ile saçlarımı dışarıdan beslediğim gibi doğru beslenmeye de çalışıyorum. Özellikle balık, badem ve yoğurt vazgeçilmezlerim.


1- Şampuan: Cildimi temizlediğim gibi saçımı da şampuanla temizliyorum.
2- Saç Bakım Kremi: Yüzümü yıkadıktan sonra cildimi nemlendirdiğim gibi saçlarımı da her şampuanlamadan sonra saç bakım kremi ile nemlendiriyorum.
3- Maske: Haftada en az bir kez yüzüme maske uygularım. Saçımı da besleyip onarmak için artık haftada bir ya da iki kez mutlaka saç maskesi uyguluyorum.
4- Serum: Gün içinde ise saçımı dış etkilerden korumak için güçlendirici serum kullanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder