English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

24 Temmuz 2012 Salı

Barbie makyajı nasıl yapılır

Barbie bebekler, küçüklüğümüzden beri hayatımızda yer edinmişlerdir. Sizi bilmem ama ben küçükken, Babie bebeğime bakar ve hep onun gibi kusursuz güzel olmak isterdim.

Barbie bebekler, küçüklüğümüzden beri hayatımızda yer edinmişlerdir. Sizi bilmem ama ben küçükken, Babie bebeğime bakar ve hep onun gibi kusursuz güzel olmak isterdim. Sizde hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama şayet dikkat etmediyseniz, kızınızın Barbie bebeğine dikkat etmenizi öneriyorum. Emin olun ki onun kusursuz güzelliğini kıskanacak ve kendinizi öyle hayal etmiş olacaksınız.






-->
Barbie bebekelr gibi kusursuz güzel görünmek imkansız bir şey değil.. Bu sayfamızda size Babie bebek güzelliğine kavuşturuacak Barbie makyajı hakkında tüyolar ve tavsiyeleri paylaşıyoruz

Barbie makyaj pembe ve fuşya renklerin hakim olduğu bir makyaj stilidir.


Bu stilde göz makyajı belirgin bir şekilde likit eyeliner çekilirek takma kirpik kullanılır ve göz üzerine pembe astar üzerine istenilen şekilde gölge yapılır örnekte gördüğünüz Pembe astar üzerine yeşil gölgeleme yapılmıştır. Ve pempe tonda ruj ve allıkla makyaj tamamlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder